שירות ומכירות בפריסה ארצית 077-8048624

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שירות ומכירות בפריסה ארצית

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שיווק והתקנה בפריסה ארצית – זמינים לשרותכם

פרגולות אלומיניום Bioclimatic

פרגולות אלומיניום BIOCLIMATIC

פרגולות אלומיניום Bioclimatic נשלפות של Tivoli יכולות להתאים את ההצללה למרפסת שלך הודות לסנפירים החכמים האוטומטיים המלאים שלהם. היא מציעה הגנה מלאה מפני השמש , ובנוסף מאפשרת אור שמש מתי שתרצו.
בעת פתיחה מלאה של הפרגולה מאפשרת ויסות של הסביבה הטבעית כאשר יורד גשם תוכלו לבצע סגירה מלאה של הפרגולה.
  הפרגולה עמידה במים בסגירה מלאה כאשר אתם נמצאים בעונת הקיץ ורוצים אור שמש בגינה או המרפסת שלכם תוכלו לפתוח אותה ולהנות מאור השמש זוהי הבחירה האידיאלית לשימוש בבתי מלון, בתים פרטיים, מגורים, מסעדות, ברים ומקומות בילוי ברמה עולמית. זה מציע וריאציות שונות בהתאם לצרכים שלך ניתן להתאים את הארכיטקטורה של החלל הקיים שלך בנוסף ניתן לספק וריאציות התקנה התומכות בעצמן. 
זה עיצוב מיוחד המספק התקנה קלה הרכבת הפרגולה ניתנת להשלמה תוך יום אחד בלבד. האלומיניום והנירוסטה ממנה עשויה הפרגולה הן חומרים עמידים בפני מזגי אוויר או כל דבר אחר במשך שנים רבות.
זה מספק את הגמישות ליצור מרחב מחיה חיצוני נוח על ידי שילוב עם מוצרי Luxial חדשניים וייחודיים נוספים. זה מאזן את הטמפרטורה הפנימית שלך על ידי שמירה על הקור והרוח.

פרגולת אלומיניום BIOCLIMATIC יוקרתית מקיימת אינטראקציה ללא רעש עם הטבע, ומציעה לך רווחה מתמדת בתנאי מזג אוויר משתנים עם מינימום צריכת אנרגיה. הסוד טמון ברפרפת חשמלית מתכווננת: כשהן פתוחות מעט, הן מסתובבות כדי ליצור רוח קלה נעימה וחוסמים ישירות אור שמש. כשהם סגורים, הם מספקים הגנה מפני הגשם בזמן שמי הגשמים זורמים מטה לתוך צינורות מובנים.
ניתן לסגור את הפרגולה מכל הצדדים לאפקט הצללה בזמן החם ביותר בשנה עם לוחות הזכוכית האופציונליים כך שתוכלו עדיין ליהנות מהנוף בחודשים הקרים ביותר.

לפרטים נוספים צרו איתנו קשר במספר 077-8048624 או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם !

יבואן מורשה

פריסה ארצית

זמני אספקה מהירים

מהרו לקבל את מבצע החודש!

מלאו פרטים בטופס הבא וקבלו הצעת מחיר מפתיעה במיוחד

ימים
שעות
דקות
שניות

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם