שירות ומכירות בפריסה ארצית 077-8048624

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שירות ומכירות בפריסה ארצית

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שיווק והתקנה בפריסה ארצית – זמינים לשרותכם

דלת רשת לבית - כי לכל דלת יש כיסוי

השמש החמה של הקיץ כבר כאן ועמה הגיעו האבטיח המתוק, הבילויים בחוף הים, הימים הארוכים, הגלידות, הטיולים וגם היתושים. הזמזום של היתושים יחד עם העקיצות המגרדות מפריעים את שנת הלילה שלנו. קשה להאמין כיצד חרק אחד קטן מצליח לשבש את סדר היום ולקלקל לנו את מצב הרוח. הדרך הטובה ביותר בה תצליחו להיפטר מהיתושים היא מניעת הכניסה שלהם אל הבית עם רשתות יתושים.
דלתות רשת הינן דרך נפלא לחסום את הכניסה של החרקים לביתנו, הן פיתרון אידיאלי לקיץ או כל חודשי השנה. הייחודית של דלתות רשת זה בכך שהן לא מפריעות לחיי היום יום ואפשר לעבור דרכן בקלות. דלתות רשת ברוב המקרים מותקנות ממש בכניסה לבית. מה שנותן את האינדיקציה גם להשארת דלת הכניסה פתוחה וגם האפשרות להכנסת אוויר נעים לפנים הבית מבלי לפגוע בבריאות שלנו עם הכנסת יתושים וחרקים.
ההחלטה להתקין דלתות רשת היא החלטה נבונה, אבל לפני שרוכשים דלת רשת לבית יש לבדוק מספר רבדים בבית.
  • מידה – יש לשים דגש רב על המידה הנכונה שתתאים בדיוק לדלת ביתכם.
  • הצבע – התאמה לצבע הדלת יכולה להכניס את דלת הרשת בטבעיות על ביתכם.
  • פירמה – ישנם סוגים רבים של פירמות שונות, דאגו להתאים את הפירמה הנכונה לדלת.
היום יותר מתמיד קל למצוא דלתות רשת, המגוון הוא רחב וניתן לקבל דלת רשת לבית המותאמת אישית לכל בית בדיוק לפי המטרה של הלקוח! חנות המתמחה בפתרונות נגד יתושים תעזור, תלווה ותייעץ לכם עד ההגעה למוצר הטוב ביותר בשבילכם.
נוסף חשוב לזכור שרכישה של דלתות רשת צריכה להיעשות בחנות שמציעה ללקוח את דלת הרשת אשר עשוייה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר כדי להבטיח איכות וכמובן תפוקה לטווח ארוך. חשבו על מיקום ההרכבה של הדלת, חשבו על רמת הפונקציונלית שלהם, מה חומר גלם שאתם מחפשים וכמובן מהו גודל הדלת. דלת רשת לבית נגד יתושים הינה פיתרון מושלם ליהנות מהקיץ בבית מבלי לחשוש ממפגעים כגון יתושים וחרקים הנכנסים לתוך חלל הבית.
לת רשת נגד יתושים מבית קליר מאש, נוחות לתפעול וכמובן מונעות בצורה האולטימטיבית ביותר חדירה של חרקים, יתושים ומזיקים אחרים לחחלל הבית. דלתות רשת מעניקות לכם גם בית נקי יותר וגם בית בריא הרבה יותר. בין אם זה התקנת רשתות נגד יתושים לדלת או לחלון. אנחנו בקליר מאש נותנים את הפיתרון המקיף ביותר כדי שהזמן שלכם בבית יעבור בצורה הטובה ביותר והבטוחה ביותר. ללא הפרעות כלשהן
תגידו סוף לעקיצות ותגידו שלום לחופש שלכם! דלת רשת נגד יתושים – פיתרון יעיל למניעת חדירה של יתושים וחרקים

מאמרים מומלצים

רשת גלילה נגד יתושים

רשת גלילה נגד יתושים Venezia Clear is the most transparent and most advanced network in the field. Venice Clear is a transparent and tensioned rolling

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם