שירות ומכירות בפריסה ארצית 077-8048624

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שירות ומכירות בפריסה ארצית

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שיווק והתקנה בפריסה ארצית – זמינים לשרותכם

רשתות לחלונות: הפתרון האולטימטיבי נגד יתושים

כפי שכולנו כבר יודעים, יתושים הם חרקים זעירים במיוחד, בעוד כי המשקל של נקבת יתוש, שהיא למעשה זו שעוקצת אותנו, עומד בסך הכל על בין חמישה ל-7 מיליגרם, בעוד כי תוחלת חייה עומדת על כחודש עד חודשיים לכל היותר. למרות עובדה זו, עליכם לזכור כי מדובר על אחד מבעלי החיים המחזיקים בהשפעה ניכרת על המין האנושי שכן, על פי מחקרים שונים בנושא, כמיליון בני אדם מתים מדי שנה כתוצאה מעקיצה של יתוש. ליתר דיוק, בעקבות מחלות מסוכנות שמועברות על ידי עקיצות היתושים, לרבות קדחת הנילוס, קדחת דנגי, נגיף הזינה ומלריה.
זאת בעוד כי הסיכון למות בעקבות עקיצה של יתוש במדינת ישראל הוא נמוך ביותר, אך באותה נשימה אי אפשר לשכוח את הזמזומים המטרידים שעשויים לקחת לנו לא מעט שעות שינה וכמובן שאי אפשר לשכוח את העקיצות המגרדות שאנחנו לא הכי אוהבים. על כן, אפשר לומר בצורה חד משמעית כי הפתרון האידיאלי שהוכיח את עצמו פעם אחר פעם הינו רשתות לחלונות ובמטרה לוודא כי אתם אכן מבינים את חשיבותן לעומק, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את אחד הדגשים החשובים ביותר בנושא.

חומר הגלם האידיאלי לרשתות לחלונות

מיותר לציין כי רשתות לחלונות צריכות למלא את תפיקדן החשוב לאורך פרק זמן ארוך וממושך שכן, במטרה לוודא כי הדבר אכן מתרחש, עליכם לוודא כי אתם בוחרים רשתות לחלונות העשויות חומרי גלם עמידים וחזקים, בעוד כי האופציה המומלצת ביותר כיום תהיה רשתות לחלונות מאלומיניום.
זאת בעוד כי מדובר על מתכת המתלווה אל שורת יתרונות רחבה במיוחד. בראש ובראשונה, מדובר על מתכת קלת משקל, כך שהרשת למעשה לא תעמיס משקל מיותר על גבי המסגרת של החלון. בנוסף, מדובר על מתכת עמידה במיוחד ולכן, גם רוחות חזקות וגם הפעלת כוח שלא בכוונה לא יפריעו לרשת כלל. זאת בעוד כי היתרון האחרון והבולט לא פחות יהיה העמידות בפני חלודה, כך שגם במדינה לחה כמו מדינת ישראל הרשת לא תחליד ותתפורר בסופו של דבר.

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם