שירות ומכירות בפריסה ארצית 077-8048624

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שירות ומכירות בפריסה ארצית

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שיווק והתקנה בפריסה ארצית – זמינים לשרותכם

רשתות פליסה כפתרון לחלונות צרים ולא שגרתיים

מדובר ברשת דקה אותה מתקינים בכל הפתחים של הבית (חלונות ודלתות) מתוך מטרה למנוע כניסה של חרקים ושאר מזיקים אל הבית. אם בחרתם ברשתות היתושים האיכותיות של חברת קליר-מש תיהנו מרשתות שקופות המאפשרות כניסת אור ואוויר אל הבית. חברת קליר-מש מקפידה על ייצור של רשתות בהתאמה אישית לכל לקוח. הרשת מותקנת על החלון במתכונת של רשת הזזה או רשתות אקורדיון. רשת הזזה ניתן להתקין בקלות כאשר ישנה הכנה להתקנה של רשתות במסילות החלון. רשתות יתושים ניתנות להתקנה בכל סוגי החלונות וכל סוגי הדלתות.

מהי רשת פליסה?

רשת יתושים שמתקפלת כמו אקורדיון בקיפולים קטנים הנאספים אל המשקוף היא רשת פליסה. מדובר ברשת אותה מתקינים ללא מסגרת אלומיניום קשיחה. כאשר הרשת אסופה היא אינה נראית לעין. פתיחה וסגירה של רשתות פליסה מתבצעת בקלות תוך משיכת יד. רשתות הפליסה של חברת קליר-מש מיוצרות תוך שימוש ברשת שקופה איכותית המאפשרת חדירת אור אל החדר וחדירה של משבי אוויר קלים.

כיצד מזמינים?

בכל קנייה של רשתות פליסה עליכם לוודא שמדובר ברשת איכותית, עמידה וחזקה. רשתות איכותיות הן רשתות צפופות יותר, שקופות, יעילות ונוחות לשימוש. ככל שהחורים יותר קטנים והרשת יותר צפופה, כך היכולת שלה למנוע כניסת חרקים אל הבית שלכם גדלה.
עמידות של רשתות לחלונות נבחנת בימים של מזג אוויר סוער, בהעדר קרעים וחורים גם לאחר כמה שנים של שימוש, בעמידות בפני ילדים קטנים ושריטות/נשיכות של חיות מחמד. בבתים עם חיות מחמד וילדים קטנים כדאי מראש לבחור רשתות חזקות יותר.

התרומה של הרשת לשמירה על בית נקי:

יחד עם מניעת כניסה של חרקים ומזיקים אל הבית, רשתות צפופות מצליחות לצמצם משמעותית גם את כניסת האבק אל הבית. מהר מאוד תמצאו את עצמכם מנקים אבק לעתים רחוקות בלבד. את הרשת כדאי לנקות אחת לשבוע בעזרת סמרטוט לח.

מדוע חשוב לבחור רשתות שקופות?

גם כאשר מדובר ברשתות העתידות לשמש חלונות קטנים וצרים, הבחירה ברשתות שקופות תאפשר כניסת אור טבעי אל החדר. הרשתות השקופות אותן משווקת חברת קליר-מש מרחיקות את החרקים מהבית מבלי לייצור אווירה חשוכה.

מאמרים מומלצים

רשת לחלון ושלום לחרקים

רשת לחלון ושלום לחרקים התקנת רשתות בחלונות הבית חיונית להרחקת חרקים ושאר מזיקים מהבית. הרשתות החדישות של חברת קליר-מש מצליחות להרחיק חרקים מהבית מבלי לגרוע

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם