שירות ומכירות בפריסה ארצית 077-8048624

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שירות ומכירות בפריסה ארצית

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שיווק והתקנה בפריסה ארצית – זמינים לשרותכם

רשת יתושים: מהי ולמה בכלל צריך אותה?

כולנו מכירים את הזמזום המפורסם, זה שנוטה לבקר אותנו במהלך שעות הלילה ולבשר על נוכחותם של יתושים בחדר וחמור יותר – ממש ליד האוזן. כמו כן, כולנו מכירים את תחושת הגירוד שעשויה להישאר במשך מספר ימים שלא יאפשרו לנו מנוחה וזה למעשה, מה שקורה בעת בה היתושים אכן מצליחים לחדור אל תוך פנים חלל הבית. כמו כן, בעקבות העובדה כי מדובר על חרקים מעופפים וקטנים במיוחד, הרי שלא פשוט למנוע את כניסתם לפנים חלל הבית, אך באותה נשימה אפשר לומר כי כיום, מדובר חד משמעית על פעולה אפשרית במיוחד.

אז מהי רשת נגד יתושים?

בעקבות העובדה כי מדובר על מטרד מטריד באופן משמעותי, הרי שמגוון רחב של פתרונות הומצאו יחד עם חלוף השנים, כאשר רוב הפתרונות באו לידי ביטוי בתור מכשירים ותכשירים הנבדלים במאפיינים כאלו ואחרים. זאת בעוד כי פתרון נוסף ואפקטיב במיוחד הינו רשת יתושים. רשת יתושים היא למעשה רשת צפופה במיוחד שתפקידה העיקרי הינו למנוע את חדירתם של המעופפים הקטנים לפני הבית. את הרשתות ניתן להתקין על גבי החלונות, הדלתות וכיוצא בכך. כמו כן, עליכם לזכור כי לרשת יתושים שורת יתרונות רחבה – ראשית, היא חוסמת את חדירתם של המזיקים השונים אך לא פחות חשוב, מדובר על מוצר שקוף שלא יפגע במראה האסתטי הפנימי והחיצוני של הבית וכן, היא אינה חוסר מעבר של אור ואוויר.

שורה תחתונה

מלבד לשורת היתרונות הרחבה של רשת יתושים, ישנם מספר גורמים נוספים העשויים לעניין אתכם בנושא. תחילה, במידה ואתם מחזיקים בבעלותכם בבעל חיים כמו כלב או חתול, ודאי תרצו לדעת כי השוק של היום מונה רשתות עמידות בפני חיות מחמד גם כן. במילים אחרות – במידה והכלב או לחילופין החתול שלכם יבחרו לשרוט או לנסות לקרוא את הרשת, הרי שהם לא יצליחו לעשות זאת במהירות. יחד עם זאת, עומדת בפניכם האפשרות להתקין רשתות שקופות, רשתות שכמעט לא ניתן להבחין בהן ומן הטבעי, מספקות אף יותר חדירה של אור טבעי אל תוך הבית.

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם