שירות ומכירות בפריסה ארצית 077-8048624

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שירות ומכירות בפריסה ארצית

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שיווק והתקנה בפריסה ארצית – זמינים לשרותכם

התקנת רשת נגד יתושים - התקנה בטוחה לך ולמשפחתך

שתות נגד יתושים הינן מצרך חובה, קל וחומר בישראל במזג האוויר החמים אשר קיים כמעט בכל חודשי השנה. התקנת רשתות נגד יתושים בדלת, בבית או בכל מקום אחר הוא פיתרון אידיאלי להימנע מעקיצות ובעיקר להחזיר לנו, דיירי הבית. את השליטה על מה (או יותר נכון מי ) שנכנס עליו לחלל הבית.
ררשת נגד יתושים מתאימה לכל בית שרוצה ליהנות מהאוויר הנכנס מבחוץ, ליהנות מהשמש, מאור היום מבלי להיות טרוד מכניסה של יתושים וחרקים. מנעו מאותם מעופפים להיכנס עם רשת נגד יתושים שתרחיק אותם מהבית הפרטי שלכם ותיתן לכם לחיות בדיוק כפי שרציתם עם בית חסר יתושים וחרקים ובעיקר…נקי!
מעבר להיבט הנקי של בית ללא יתושים בעזרת התקנת רשת נגד יתושים יש לשים דגש רב על הנושא הבריאותי, חרקי ויתושים מביאים איתם מחלות, בין אם אתם גרים לבד, עם בת או בן הזוג או על אחת כמה וכמה כמשפחה עם ילדים הדבר האחרון שאתם רוצים זה עוד מטרד בריאותי בחלל ביתכם, אנו עושים כל כך הרבה כדי להישאר בריאים במהלך חודשי השינה וחבל שבגלל איזה יתוש או חרק עקשן נצטרך לקבל איזה סימפטום בריאותי כזה או אחר.
כולנו סובלים ממכת יתושים, אבל אין לנו סיבה לסבול עוד יותר. מגיע לכם לישון בקלות, מגיע לכם לבלות בנוחות. התקנת רשת נגד יתושים הינה הפיתרון הטוב, היעיל והקל ביותר למניעת מכה זו. רשת נגד יתושים מחזיקה לאורך זמן רב ועושה את העבודה בדיוק כפי שצריך. בצורה אידיאלית ואפקטיבית כדי שתוכלו לחיות בשקט, בחלל האישי והפרטי שלכם מבלי להיעקץ כל פעם מחדש.
התקנת רשת נגד יתושים הינה פעולה קלה, נוחה שלא פוגעת בסדר היומי בבית. קליר מאש מתמחה בהתקנה וייצור של רשתות לחלונות ודלתות כדי לעזור לכם לחיות בדיוק כפי שמגיע לכם, ללא המטרד הקבוע של אותם חרקים ויתושים שרק מחכים להזדמנות להיכנס לביתכם בגלל האור הנכנס או בגלל פירור הלחם שנשאר מארוחת הצהריים.
קליר מאש – מומחים לרשתות יתושים ילוו אתכם בכל תהליך הקנייה, יעזרו לכם לבחור את הרשת הטובה ביותר לביתכם וכמובן יתקינו אותה בצורה הטובה ביותר לשביעות רצונכם המלא.

מאמרים מומלצים

רשת גלילה נגד יתושים

רשת גלילה נגד יתושים Venezia Clear is the most transparent and most advanced network in the field. Venice Clear is a transparent and tensioned rolling

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם