שירות ומכירות בפריסה ארצית 077-8048624

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שירות ומכירות בפריסה ארצית

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שיווק והתקנה בפריסה ארצית – זמינים לשרותכם

רשתות לחלונות לבית נקי ממזיקים – מה כדאי לבחור ?

קנת רשתות לחלונות היא הדרך הטובה ביותר להרחקת חרקים ומכרסמים מהבית. במקום להשתמש בחומרי הדברה רעילים ומסריחים אתם מונעים מראש את כניסת המזיקים. הרשתות אותן מציעה חברת קליר-מש הן רשתות שקופות איכותיות עשויות סיבים דקים ושקופים. אלו הן רשתות המונעות כניסת חרקים אל החדר מבלי למנוע כניסה של אור ואוויר צח אל החדר.
רשתות לחלונות נגד יתושים אפשר וכדאי להתקין בכל סוגי החלונות בבית. אם תתקינו רשתות רק בחלק מהחלונות בבית היתושים ימצאו את דרכם פנימה. אנו מספקים רשתות לכל סוגי החלונות בכל המידות.

איך מזמינים?

התהליך מתחיל בפגישה ראשונית במהלכה נלמד את הצרכים והציפיות שלכם, נייעץ לכם ונתאים בעבורכם את הרשתות המתאימות ביותר. זהו השלב בסופו תקבלו את הצעת המחיר שלנו. השלב הבא יהיה ביקור מקדים לקראת התקנה במהלכו נלקחות מידות, ונבחרים הצבעים למסגרת האלומיניום של הרשתות. השלב השלישי הוא שלב הייצור של הרשתות בהתאם למפרט. כעת, נותר רק לבצע התקנה מקצועית על ידי צוות מתקינים מוסמך המגיע אליכם עם הרשתות וכל הציוד הדרוש.
הרשתות מיוצרות בהזמנה אישית, הקדימו להזמין בכדי לקבל את הרשתות בהקדם.

כיצד מתחזקים את הרשתות?

אין כל דרישה לתחזוקה מיוחדת. כל שעליכם לעשות הוא להקפיד לנקות את רשתות היתושים אחת לשבועיים. ישנם דגמים בהם הרשתות נשלפות לטובת ניקיון ודגמים בהם תתבקשו לנקות את הרשת במקומה. רשת גלילה לחלונות מנקים עם מברשת אבק או שואב אבק.
במקרה של קרעים או נזקים אחרים שנגרמו לרשת ניתן יהיה להזמין רשת חדשה על פי מידה מדויקת להתקנה עצמית. הרשתות האיכותיות של חברת קליר-מש עמידות וחזקות. בכל קנייה תקבלו תעודת אחריות ל-12 חודשים.

מחירים של רשתות לחלונות:

מחיר של רשת יתושים לבית נקבע בהתאם לסוג הרשת בו תבחרו, גודל, סוג המסגרת והתנאים בשטח. אם אין עדיין הכנה להתקנת רשת המחיר יהיה גבוה יותר. תוספות של פרזול לרשת ומנגנוני נעילה כרוכים גם כן בתשלום נוסף. אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים, טכניקות עבודה חדישות ושירות אישי לכל לקוח. צרו קשר ונסביר עוד על הרשתות השקופות האסתטיות שאנחנו מציעים.

מאמרים מומלצים

רשת גלילה נגד יתושים

רשת גלילה נגד יתושים Venezia Clear is the most transparent and most advanced network in the field. Venice Clear is a transparent and tensioned rolling

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם