שירות ומכירות בפריסה ארצית 077-8048624

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שירות ומכירות בפריסה ארצית

תעשייה כחול-לבן - גאווה ישראלית. מפעל כחול לבן.

שיווק והתקנה בפריסה ארצית – זמינים לשרותכם

רשתות לחלונות לקיץ נטול יתושים

השמש החמה של הקיץ כבר כאן ועמה הגיעו האבטיח המתוק, הבילויים בחוף הים, הימים הארוכים, הגלידות, הטיולים וגם היתושים. הזמזום של היתושים יחד עם העקיצות המגרדות מפריעים את שנת הלילה שלנו. קשה להאמין כיצד חרק אחד קטן מצליח לשבש את סדר היום ולקלקל לנו את מצב הרוח. הדרך הטובה ביותר בה תצליחו להיפטר מהיתושים היא מניעת הכניסה שלהם אל הבית עם רשתות יתושים.

מהי רשת יתושים?

מדובר ברשת דקה אותה מתקינים בכל הפתחים של הבית (חלונות ודלתות) מתוך מטרה למנוע כניסה של חרקים ושאר מזיקים אל הבית. אם בחרתם ברשתות היתושים האיכותיות של חברת קליר-מש תיהנו מרשתות שקופות המאפשרות כניסת אור ואוויר אל הבית. חברת קליר-מש מקפידה על ייצור של רשתות בהתאמה אישית לכל לקוח. הרשת מותקנת על החלון במתכונת של רשת הזזה או רשתות אקורדיון. רשת הזזה ניתן להתקין בקלות כאשר ישנה הכנה להתקנה של רשתות במסילות החלון. רשתות יתושים ניתנות להתקנה בכל סוגי החלונות וכל סוגי הדלתות.

למה כדאי לכם לבחור בקליר-מש?

ניסיון רב בתחום מבטיח קבלת רשתות יתושים איכותיות, עמידות, חזקות ומדויקות. הרשתות מיוצרות בהתאם למידה של החלון להתאמה מקסימלית. הרשת בה אנו עושים שימוש היא רשת איכותית שקופה וחזקה. מדובר ברשת המאפשרת חדירת אור טבעי ומשבי רוח אל הבית. את מסגרת האלומיניום של הרשת תוכלו לבחור מתוך מגוון צבעים.

איך להרחיק מכם את היתושים?

נקבת היתוש היא האחראית לעקיצות המגרדות. היא נמשכת אל פליטה של פחמן דו חמצני וריחות גוף. יתושה רעבה תצליח למצוא אתכם בקלות גם בבית גדול. בכדי להרחיק את נקבת היתוש כדאי להקפיד להתרחץ ולהימנע מפעילות גופנית בשעות הערב. הקפידו להיכנס למיטה לאחר מקלחת וכך ריח הגוף שלכם ימשוך פחות יתושים. ניחוחות מתוקים מושכים חרקים ויתושים, כדאי לעבור למוצרי בישום בריח לימוני עדין.
אם יש לכם אדנית על החלון כדאי לשתול צמחים המרחיקים יתושים. חרקים לא אוהבים ריחות של לוונדר, בזיליקום, עשב לימון, רוזמרין, קורנית ושום. אם אנכם מעוניינים לשתול צמחים תוכלו להדליק קטורת ליצירת אפקט זהה.

מאמרים מומלצים

רשת גלילה נגד יתושים

רשת גלילה נגד יתושים Venezia Clear is the most transparent and most advanced network in the field. Venice Clear is a transparent and tensioned rolling

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

נשמח לעמוד לשירותכם!

השאירו פרטים ואחד הנציגים יחזור אליכם

מלאו פרטים ונציגינו יחזור אליכם בהקדם